Amerikanska toaletter

Jag avskyr att gå på offentliga toaletter här! Hemma kan vi tryggt sitta i ett eget litet rum. Här bygger man väggarna så de slutar en halv meter ovanför golvet och en meter från taket. Mer som ett litet skrank. Det betyder att du ser skorna och de nerhasade byxorna på personen intill. Och så HÖR man precis allt som sker därbredvid. Och som bekant är det ju en inte helt ljudlös aktivitet. Jag hör vad han gör. Han hör mig. Efteråt kan man resa sig och säga "Hi" näsa mot näsa över skranket.

Säkert praktiskt ur städsynpunkt. Men otroligt oprivat! En skitsak, men ändå...

Kommentarer
Postat av: Linda

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA AH

Jag gillar inte att gå på offentliga toaletter hemma heller. Tänk om man måste göra nummer 2 och det står någon utanför och väntar? När den sen kommer in så vet ju den om att man gjort just nummer 2, vilket kanske luktar illa just den dagen (det finns ju dagar då det luktar mindre illa och dagar då man haft en kanonkula i magen). DÅ ÄR DET PINSAMT!

2007-10-14 @ 10:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0