Rosa Pantern blivit religiös?

I utkanten av campus finns en vacker klockstapel. Jag brukar höra på eftermiddagarna, DING-DONG, den brukar spela som Big Ben. När jag kom i morse började det DONG-a. Men då sätter den igång och spelar "Pink Panther Theme", ni vet det där klassiska ledmotivet med en massa halvtoner!! Jag höll på att dö av skratt! Rosa Pantern på kyrkklockor! Sämre sätt finns att börja en måndagsmorgon på.

Vi kanske skulle ställa Akademiska Kören i Märkesbacken och köra en Nirvanalåt eller nå't?

Kommentarer
Postat av: FLiNS-kassören Erik

Det var den bästa idén jag hört på länge! :)

2007-10-02 @ 14:30:07
Postat av: PMP 3

hahahahahaha, du är allt härlig

2007-10-02 @ 17:58:00
Postat av: Linda

Eller varför inte James Bond-tema så det blir lite spänning.........

2007-10-14 @ 10:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0