Gympadojjor

Eftersom hustrun kommenterat fördelarna med att kunna bära alla möjliga sorters skor vill jag bara påpeka en sak. Eftersom jag har special-iläggssulor för att lyfta upp hälen är dessa preparerade i ett par gympaskor. Den högra av dem bär jag dessutom dygnet runt. Inte fullt så kul kanske.

Ia och jag diskuterade igår möjligheten att som alternativ helt enkelt gå i högklackat. Det borde ge samma effekt. Om man nu får tag på ett par 44or. Men jag konstaterade att man möts av sådan förståelse och vänlighet när man kommer haltande med krycka: folk öppnar dörrar, frågar hur det är och vad som hänt. Jag tror tyvärr det är mer tveksamt om samma omsorger skulle möta mig om jag kom i högklackat.

Nu är det snart dags för Sverige-Lettland på webradion. Sedan klackarna i taket?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaaaaaaaaa, snälla gå i högklackat en dag! Bara som en studie?

Fan vad sköj det vore att se reaktionerna!!

Ta gärna rödlackade stiletter!!

2007-11-23 @ 23:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0